miercuri, noiembrie 30

Iubire de-o vară ... si înc-o vară, vara viitoare

Iubirea noastră... Un clișeu, ar putea spune unii. A început într-o vară pe plajă, în Vama Veche. Eu te-am observat prima. Nu aveam de unde să știu că îmi vei tulbura zilele ce mai rămăseseră din vara aceea. Seara, mă făceai să îmi pierd mințile. Dimineața, îmi era dor de tine. Sărutările tale dulci, parfumate, mă înnebuneau. Am încercat să te dau uitării, am căutat și altceva, dar întâmplarea făcea să mă întorc la tine. Te vedeam peste tot. Nu îmi puteam scoate din minte atingerea ta și parfumul tău amăgitor. A urmat seara aceea nebună, în care amândoi ne-am pierdut mințile. De atunci, am rămas nedespărțiți. Le-am povestit despre tine și prietenelor mele, care au devenit nerăbadătoare să te cunoască. Am decis să te iau acasă, atât îmi erai de drag. Îi mulțumesc celui care te-a adus pe pământ, iubitul meu Strongbow cu gust de fructe roșii!

Niciun comentariu:

Two Hearted Spiders

"Începe. Te trezești. Ceva e schimbat. Ceva nu mai e ca înainte de ieri. Ai vrea...Dar ignori. Urmează o cafea, mic dejun. Încerci să t...