luni, martie 2

poezie

voi
cu reclama cu-un pantof
si tramvaiul plin cu legume stricate
care put.
nu stiti voi
mi-am luat azi caiete
ca o scolarita
si zburdam pe strada
cu ele in brate.
el: " hei, papusa!"
eu: "da, faci cinste cu o shaworma?"
l-am lasat sprijinit de tejghea
molfaind o scobitoare.
si-am zis noi candva
sa inventam scobitori
cu gust de fructe, cu vitamina C
si altele.
ar fi fost o afacere reusita.
boul era sa o calce
pe femeia proasta
care se ia dupa celelalte oi proaste.
traversati strada gri
pe verde!
si iarasi apareti voi,
cu reclama voastra
cu un singur pantof.

4 comentarii:

Anonim spunea...

E inspirata din realitate poezia asta? Suna binishor daca e scrisa cu tenta ironica ;)

Thomas

macarOana spunea...

da, este. eu, care cobor din tramvai si ma duc la librarie sa-mi iau caiete. si este, categoric, ironica.
multumesc pentru aprecieri!

Anonim spunea...

reclama de la hervis!!)) R.C.M (colega)

macarOana spunea...

da, Claudia, stii tu ceva :P

Two Hearted Spiders

"Începe. Te trezești. Ceva e schimbat. Ceva nu mai e ca înainte de ieri. Ai vrea...Dar ignori. Urmează o cafea, mic dejun. Încerci să t...